"Онлайн-мектеп администраторы" курсында оқыту бойынша қызметтерді көрсетуге арналған оферта
Қазақстан Республикасы, Алматы қ. Бекітілді «13» желтоқсан 2021г.
Общество с ограниченной ответственностью "КУРМАНОВ И КОМПАНИ" ( ИН 150940011929 ) ,
бас директор Курманов Азамат Бактияровичтің (бұдан әрі - Орындаушы) атынан офертаны орналастыру арқылы онлайн – мектептердің администраторы ретінде қызмет көрсету есебінен өз табысын ұлғайтқысы келетін жеке, заңды тұлғаға, сондай-ақ дара кәсіпкерге (бұдан әрі – Тапсырыс беруші) "Онлайн-мектептердің администраторы" курсында оқыту бойынша қызметтер көрсетуге шарт (бұдан әрі - келісім-шарт) жасасуды ұсынады.
Төменде баяндалған шарттарды қабылдап, қызметтер ақысын төлеген жағдайда, осы Офертаны құптаған тұлға Тапсырыс беруші болады.
Жоғарыда айтылғандарға байланысты, осы офертаның мәтінін мұқият оқып шығыңыз және егер сіз офертаның қандай да бір тармағымен келіспесеңіз, Орындаушы сізге құптау үшін қажетті қандай да бір іс-әрекеттерден бас тартуды немесе орындаушымен жеке талқыланатын шарттарда жеке шарт жасасуды ұсынады.
Офертаның толық және сөзсіз құпталуы Тапсырыс берушінің Орындаушы ұсынған қызметтерге (толық немесе ішінара) ақы төлеуді жүзеге асыруы болып табылады.
1. КЕЛІСІМ-ШАРТ МӘНІ
1.1. Офертада төменде келтірілген терминдер келесі мағыналарда қолданылады:
«Орындаушы» - «КУРМАНОВ & COMPANY» жауапкершілігі шектеулі серіктестігі (БСН 150940011929), бас директор Курманов Азамат Бактиярович тұлғасында.
«Оферта» – Интернет-сайт желісінде жарияланған "Онлайн-мектептердің администраторы" курсында оқыту бойынша қызметтер көрсетуге арналған оферта" деген құжат.
«Сайт» – еркін танысу үшін ашық, жеке және заңды тұлғалар үшін қолжетімді, Орындаушыға тиесілі, Интернет желісінде https://ruproff.kz/kz_lend ; https://ruproff.kz/ домендерінде орналасқан сайт.
«Оферта акцепті» – келесі әрекеттерді жасау арқылы оферта шарттарын толық және сөзсіз қабылдау: Тапсырыс берушінің сайт арқылы өтінімді рәсімдеу және қызметтердің толық құнын енгізу. Қабылдау күні Орындаушының есеп айырысу шотына ақша қаражатының түскен күні болып есептеледі. Орындаушы сатып алуға болатын курс орын санын шектеуге құқылы, ол туралы сайтта ақпарат орналастырылады.
«Оферта шарты» – Орындаушы мен Пайдаланушы арасындағы офертаны құптау арқылы жасалатын шарт.
«Тапсырыс беруші» – 18 жасқа толған, офертаны құптауды жүзеге асырған және осылайша шарт бойынша Орындаушының қызметтеріне Тапсырыс беруші болып табылатын пайдаланушы.
«Пайдаланушы» – Сайтқа жеке пайдалану үшін ақпарат алу мақсатында келген, кейіннен Орындаушының қызметіне қызығушылық танытқан жағдайда және құптау жүзеге асырылғаннан кейін Тапсырыс берушіге айналған, сайтта тіркелген немесе тіркелмеген, әрекетке қабілетті жеке тұлға.
«Оқыту бойынша қызметтер (Қызметтер)» — Тапсырыс берушіге осы келісім-шарт негізінде оқу-әдістемелік материалға қол жеткізуді ұсыну және егер мұндай консультация курспен көзделген болса, Тапсырыс берушіге осы материалды қолдану бойынша консультация беру (кері байланыс).
"Онлайн-мектеп администраторы курсы" - бір тақырыппен байланысқан және Тапсырыс берушіге Орындаушыдан ақпарат беруге бағытталған, курста айқындалған мерзімдер мен пәнді (оқу пәнін) көздейтін, нәтижеге қол жеткізуге бағытталған дәйекті түрде құрылған оқу-әдістемелік материалдардың жиынтығы: онлайн – мектептер администраторы маманының қызметін көрсету нәтижесінде Тапсырыс берушінің табысын ұлғайту (бұдан әрі-курс).
«Интернет-платформа»- https://getcourse.ru для онлайн-обучения. Платформа «GETCOURSE», расположенная в домене.
«Қолжетімділік» —Тапсырыс берушінің интернет-платформада Орындаушының ақпараттық және оқу-әдістемелік материалдарын қарау, танысу және өзге де түрде пайдалану құқығы.
«Оқу-әдістемелік материал» - Орындаушы әзірлеген және курсқа сәйкес оқу пәні бойынша ақпаратты қамтитын мәтіндік, аудио және бейнематериалдардың, схемалардың, тестілердің, презентациялардың, чек-парақтардың және өзге де құжаттардың жиынтығы. Оқу-әдістемелік материал Орындаушының зияткерлік қызметінің нәтижесі болып табылады және осы келісім-шарттың ережелеріне және Ресей Федерациясының коммерциялық құпия туралы қолданыстағы заңнамасына сәйкес көшіруден, бұрмалаудан немесе өзге де заңсыз пайдаланудан қорғалған.
«Кері байланыс» – Орындаушы курста оқыту барысында Интернет желісінің коммуникация құралдары арқылы белгілі бір тақырыптағы мәтін түрінде сұрақтарға жауап беру ретінде ұсынатын ақпараттық қызмет.
1.2. Офертаны құптау арқылы жасалған келісім-шарт қосылу шарты туралы азаматтық заңнама нормаларымен реттеледі (ҚР АК 389-бабы), өйткені оның талаптарын Орындаушы офертада айқындайды және Тапсырыс беруші ұсынылған шартқа тұтастай қосылу жолымен ғана қабылдауы мүмкін. Құптау жасай отырып, Тапсырыс беруші келісім-шарттың талаптарымен толық көлемде танысқанын және келісетінін растайды.
1.3. Орындаушы Тапсырыс берушімен алдын ала келіспей, өзгертілген шарттардың жариялануын сайтта қамтамасыз ете отырып, офертаның шарттарын кез келген сәтте бір жақты тәртіппен өзгертуге құқылы.
1.4. Офертаның құптауын жүзеге асыра отырып, Тапсырыс беруші Орындаушының шарт бойынша қызметтерді бағдарламалық қамтамасыз етуді (бұдан әрі - БҚ) пайдалана отырып қашықтықтан немесе Орындаушы белгілеген өзге тәртіппен көрсетуі Тапсырыс берушінің осындай тәсілмен көрсетілетін қызметтерді пайдалану мүмкіндігіне толық сәйкес келетінін растайды.
1.5. Тапсырыс беруші тапсырысты рәсімдеу кезінде "мен офертаның шарттарын қабылдаймын және құпиялылық саясатына сәйкес жеке деректерді өңдеуге келісімімді білдіремін" бағанына (чекбоксіне) белгі қою арқылы шартта белгіленген талаптармен толық көлемде өзінің келісімін растайды.
Келісім-шарттың талаптарын білмеу Тапсырыс беруші тарапынан Орындаушыға қандай да бір талап қою үшін негіз болып табылмайды.
1.6. Келісім-шарт бойынша Орындаушы "Онлайн-мектептердің администраторы" курсында оқыту бойынша қызметтерді көрсетуге, ал Тапсырыс беруші қабылдауға және төлеуге міндеттенеді.
2. ҚЫЗМЕТТЕРДІҢ ҚҰНЫ. ТӨЛЕУ МЕРЗІМІ МЕН ТӘРТІБІ.
2.1. Оқыту бойынша қызметтер көрсетудің құны мен мерзімін Орындаушы сайтында көрсетілген және Орындаушы оны кез келген уақытта біржақты тәртіппен өзгерте алады. Қызметтерді көрсетудің жаңа құны мен мерзімдері жарияланған сәттен бастап күшіне енеді және жарияланған кезге дейін төленген қызметтерге қолданылмайды.
Бұл ретте тараптар курстың жекелеген блоктарының құны мынадай формула бойынша анықталатынын мойындайды:
Бір блоктың құны = курстың құны / курс блоктарының саны.
Бір блоктың құнына тиісті блокқа үй тапсырмасын тексеру бойынша кері байланыс беру қызметтері де кіреді.
2.2. Қызметтерге ақы төлеуді Тапсырыс беруші сайтта не өз бетінше, не үшінші тұлғалардың сервистерінің көмегімен жүргізеді. Орындаушы ақшалай қаражатты Орындаушының шотына аудару арқылы қабылдайды. Орындаушының шотына ақша қаражатының түскен күні Төлем күні болып есептеледі. Төлемді Тапсырыс беруші сайттағы "себетке" курс қосу арқылы қалыптастырылған төлем шотының негізінде жүргізеді. Шотты төлеу "Тапсырысты растау" батырмасын басқаннан кейін сайтта қолайлы төлем әдісін таңдау арқылы жүргізіледі.
2.3. Төлем сайтта көрсетілген қызметтер құнының 100% мөлшерінде төленеді. Төлемнің басқа тәртібі сайттағы акцияларды өткізу шарттарына (арнайы ұсыныс) сәйкес, сондай-ақ Орындаушымен жазбаша нысанда қосымша келісілген жағдайларда мүмкін болады.
2.4. Қызметтер құнын бөліп төлеу белгіленген жағдайда, егер Тапсырыс беруші қызметтер құнының қалған бөлігін төлеуден бас тартса, Орындаушы Тапсырыс беруші таңдаған қызмет үшін алдын ала төлем сомасын қайтармауға құқылы, төленген қаражат Орындаушының жіберіп алған пайдасын өтеу есебіне кетеді, бұл ретте басқаның ақша қаражатын пайдаланғаны үшін пайыздар есептелмейді.
2.5. Орындаушы тиісті қызметке ақы төленгенін растағаннан кейін ғана қызмет көрсетуге кіріседі.
2.6. Келісім-шарт бойынша барлық есеп айырысулар Қазақстан Республикасының валютасы – қазақстандық теңгемен жүргізіледі.
2.7. Акцептті растау үшін Тапсырыс беруші Орындаушыға курста орынды брондау құны мөлшерінде кепілақы төлейді. Тапсырыс беруші осы келісім-шартты орындаудан бас тартқан жағдайда кепілақы қайтарылмайды және Орындаушының жіберіп алған пайдасын жабу есебіне кетеді. Орындаушы Тапсырыс берушіге оның кінәсінен қызмет көрсету мүмкін болмаған жағдайда ғана кепілақыны қайтарады (Орындаушының бастамасы бойынша курсты өткізбеу).
2.8. Егер сайтта өзге мерзім белгіленбесе, Тапсырыс беруші шарттан бас тартуға және курс басталған сәттен бастап (оқу-әдістемелік материалдарға қол жеткізу) күнтізбелік 5 (бес) күннен кешіктірмей ақша қаражатын қайтару туралы өтінішпен жүгінуге құқылы.
2.9. Ақшалай қаражатты қайтару өтінішті алған кездегі Орындаушының нақты шығындары шегеріле отырып жүзеге асырылады.
Орындаушының нақты шығындарына қайтару туралы өтінішті алған сәтте жасалған шығындар, атап айтқанда:
- қайтару туралы өтінішті алған кезде көрсетілген қызметтердің құны, ол осы келісім-шарттың 2.1-тармағының негізінде айқындалады;
- ақшалай қаражатты қайтаруды жүзеге асырғаны үшін банктік, кредиттік ұйымдардың және тиісті төлем жүйелерінің комиссиялары.
2.10. Ақшалай қаражатты қайтару туралы барлық өтініштер тек жазбаша түрде еркін нысанда қабылданады. Мұндай өтінішті жіберу үшін Тапсырыс беруші оны жазуы, басып шығаруы, оны өз қолымен толтыруы, жеке қолын қоюы, құжатты сканерлеуі қажет және PDF немесе JPEG форматында Орындаушының электрондық поштасына мына мекенжай бойынша жіберуі қажет info@ruproff.kz.
2.11. Ақша қаражатын қайтару өтінішінің міндетті тармақтары:
- адресаттың аты және өтініш берушінің деректері;
- қызметтерді төлеу сомасы,
- ақшаны қайтару себептері;
- ақша қаражаттарын аудару үшін реквизиттер;
- қосымша,
- күні, қолы және толық жазылуы.
2.12. Қайтару туралы өтінішке өтініш берушінің жеке басын куәландыратын құжаттың көшірмесі, төлем туралы куәландыратын төлем құжатының PDF немесе JPEG форматындағы скрині қоса берілуге тиіс.
2.13. Ақша қаражатын қайтару немесе қайтарудан бас тарту туралы шешімді Орындаушы Тапсырыс берушінің тиісті өтінішін алған сәттен бастап 10 (он) жұмыс күні ішінде қабылдайды.
2.14. Ақшалай қаражат қайтару туралы шешім қабылданғаннан кейін 45 (қырық бес) жұмыс күні ішінде оқу ақысы төленген Тапсырыс берушінің шотына қайтарылады.
3. ҚЫЗМЕТ КӨРСЕТУ ТӘРТІБІ.
3.1. Қызметтерді төлегеннен кейін Тапсырыс берушіге 48 сағат ішінде курста көзделген қызметтерді көрсетудің барлық кезеңіне жарамды интернет-платформадағы жеке кабинетке кіру мүмкіндігі беріледі.
Орындаушы Тапсырыс берушіге төлем кезінде көрсетілген электрондық поштаға курсқа тіркелгені туралы растамасы бар ақпараттық хат жібереді. Тапсырыс беруші құпиясөздерінің құпиялылығын қамтамасыз ете отырып, оқыту платформасында тіркеуді дербес жүзеге асырады.
Егер белгіленген мерзімде оқыту платформасына кіру мүмкіндігі берілмеген жағдайда, Тапсырыс беруші төлем түбіртегінің көшірмесін ұсына отырып, Орындаушының қолдау қызметімен мына мекенжай бойынша байланысуға міндеттенеді: Maria-Lebedeva@svoboda09.ru.
Орындаушы барлық қолжетімділік кезеңінде интернет-платформада Тапсырыс берушінің Жеке кабинетінде өзекті ақпарат пен оқу-әдістемелік материалдарды жариялайды.
3.2. Орындаушы курспен белгіленген көлемде оқу-әдістемелік материалдарды интернет-платформада орналастыруды қамтамасыз етеді.
3.3. Тапсырыс беруші интернет-платформада орналастырылған оқу-әдістемелік материалды өз бетінше уақтылы меңгеруге міндеттенеді.
3.4. Тапсырыс беруші үй тапсырмаларын курспен белгіленген мерзімде Орындаушыға жібереді. Егер Тапсырыс беруші үй тапсырмалары бойынша есептерді белгіленген мерзімде ұсынбаған жағдайда, Орындаушы осы келісім-шарт бойынша қызметтерді көрсетпегені (тиісінше көрсетпегені) үшін жауапты болмайды және қызметтердің құнын қайтаруды жүзеге асырмайды.
3.5. Курста оқыту бойынша қызметтер осы келісім-шартта айқындалған мерзімге cәйкес оқу-әдістемелік материалдарға қол жеткізу ұсынылады және осы келісім-шартта көрсетілген мерзім ішінде ақпараттық-консультациялық сүйемелдеу (оның ішінде онлайн-сессия формасында) нысанында көрсетіледі.
Осы келісім-шарт бойынша қызмет көрсетуді бастау сәті Орындаушы Тапсырыс берушінің сайтта тіркелу кезінде көрсетілген электрондық поштасына оқу-әдістемелік материалдар орналастырылған интернет-платформаға сілтеме мен қол жеткізу кілттерін жіберу сәті болып табылады. Орындаушы Тапсырыс беруші қызметтерді төлеген сәттен бастап 48 сағат ішінде сайтқа тіркелген кезде соңғы көрсеткен электрондық поштаның мекенжайына сілтеме мен қол жеткізу кілттерін жібереді.
3.6. Тараптар көрсетілген қызметтерді қабылдау-тапсыру актісіне қол қою қажеттілігінің жоқтығы туралы келісімге келді. Тапсырыс беруші көрсетілген қызметтерді сапасы мен саны бойынша мынадай тәртіппен қабылдайды:
3.6.1. Тапсырыс беруші курста оқыту бойынша қызметтерді сапасы мен саны бойынша кезең-кезеңмен қабылдайды:
3.6.1.1. Курстың оқу-әдістемелік материалдарына қол жеткізу курстың әрбір бөліміне кезең-кезеңімен қол жеткізумен қабылданады. Егер оған қол жеткізу ашылған сәттен бастап күнтізбелік бір күн ішінде Орындаушы Тапсырыс берушінің уәжді талабын алмаған жағдайда, әрбір кезең сапасы мен саны бойынша Тапсырыс берушімен қабылдаған болып есептеледі. Курстың кезеңдеріне қол жетімділікті ашу жиілігін және оларды толтыруды Орындаушы сайт арқылы жариялайды. Бұл ретте, бөлім ретінде Тараптар оқу кестесіне сәйкес қол жеткізуге болатын курстың бір бөлігін түсінеді.
3.6.1.2. Кері байланысты ұсыну бойынша қызметтер кезең-кезеңімен күн сайын қабылданады. Егер Орындаушы көрсетілген қызметтердің тиісті емес сапасына немесе санына қатысты ақпараттық-консультациялық сүйемелдеу бойынша қызмет көрсетілген күннен кейінгі күнтізбелік күннің Нұрсұлтан уақыты бойынша 23 сағат 59 минутқа дейін дәлелді шағым алмаса, онда қызмет Тапсырыс берушіні ескертусіз қабылдаған болып есептеледі.
3.7. Қызмет Тапсырыс берушінің оқу-әдістемелік материалдарды меңгеруіне қарамастан көрсетілген және қабылданған болып саналады.
3.8. Қызметтерді алудан бас тарту Тапсырыс берушінің өтініші бойынша электрондық поштаға электрондық түрде жүргізіледі. Өтініште міндетті түрде: оқушының деректері, қызметтен бас тарту себебі, байланыс тәсілі көрсетілуі тиіс.
3.9. Тапсырыс беруші Орындаушыға электрондық пошта мекенжайы бойынша хабарласып, оқу-әдістемелік материалдарға қол жеткізу мерзімін ұзартуға құқылы info@ruproff.kz.
3.10. Курста оқуды аяқтағаннан кейін арнаулы орта немесе жоғары білімі бар Тапсырыс беруші белгіленген үлгідегі біліктілікті арттыру туралы куәлік алу үшін Орындаушыға жүгінуге құқылы. Бұл қызмет сайтта көрсетілген курстың жалпы құнына кіреді.
4. ТАПСЫРЫС БЕРУШІНІҢ ҚҰҚЫҚТАРЫ МЕН МІНДЕТТЕРІ
4.1. Тапсырыс беруші құқылы:
4.1.1. Қызмет көрсету басталғанға дейін бір тәуліктен кешіктірмей сайтта көрсетілген мөлшерде Орындаушының қызметтерін төлеу;
4.1.2. Төлем жүргізілгеннен кейін Орындаушыдан қызметтерге қол жеткізуді қамтамасыз етуді талап ету;
4.1.3. Требовать от подрядчика оказания услуг надлежащим и своевременным образом;
4.1.4. Обращение к Исполнителю по вопросам, связанным с оказанием услуг и получением информации об услугах;
4.1.5. Получить информацию об оценке полученных знаний и навыков, а также о критериях этой оценки;
4.1.6. Использование учебно-методических материалов в соответствии с требованиями договора;
4.2. Клиент должен:
4.2.1. Со своей стороны самостоятельно обеспечить техническую возможность получения услуг Исполнителя, в частности:
- Адекватный доступ в Интернет. Исполнитель не несет ответственности за качество интернет-соединения. Заказчик должен сообщить Исполнителю о возможных проблемах, таких как плохое интернет-соединение во время оказания услуг;
- наличие программного обеспечения, совместимого с предоставлением информации от исполнителя и других необходимых технических средств;
- сохранять логин и пароль от Личного кабинета на Интернет-площадке в течение всего периода доступа.
4.2.2. Строго и безоговорочно соблюдать следующие правила поведения при получении услуг:
- соблюдать порядок и общепринятые нормы поведения, в частности проявлять уважение к представителям Подрядчика, Исполнителя и иных Заказчиков, не посягать на их честь и достоинство;
- не допускать агрессивного поведения при оказании услуг, не мешать представителю Исполнителя или другим Заказчикам при оказании/получении услуг;
- Не использовать информацию, полученную от Исполнителя, способами, которые могут нанести ущерб интересам Исполнителя;
- не посещать онлайн-занятия (при наличии таких услуг) при наличии признаков алкогольного, наркотического или иного опьянения;
- не использовать ненормативную лексику, не использовать в общении слов, оскорбляющих представителя Исполнителя или других Заказчиков;
- не должны распространять рекламу и предлагать услуги сторонних ресурсов, свои услуги или услуги третьих лиц среди других Заказчиков и сотрудников Исполнителя.
4.2.3. Самостоятельно отслеживает все обновления и изменения информации, поступающие от Исполнителя по настоящему договору.
4.2.4. Самостоятельное изучение учебно-методических материалов, выполнение заданий, предусмотренных в курсе, и своевременное представление результатов выполнения заданий Исполнителю;
4.2.5. Информировать исполнителя об уважительных причинах неявки на занятия (при проведении онлайн-занятий с личным участием Заказчика) и предоставлять доказательства, удостоверяющие уважительные причины неявки;
4.2.6. Оплатить услуги Заказчика в соответствии с настоящим договором;
4.2.7. Соблюдение требований соглашения о защите конфиденциальности и коммерческой тайны;
4.2.8. В случае непредоставления необходимых паролей доступа в указанный срок Заказчик обязуется предоставить копию квитанции об оплате Исполнителю и обратиться по следующему адресу: Maria-Lebedeva@svoboda09.ru.
5. ПРАВА И ОБЯЗАННОСТИ РУКОВОДИТЕЛЯ.
5.1. Исполнитель имеет право:
5.1.1. Непредоставление услуги клиенту до оплаты услуги. Моментом оплаты считается поступление денежных средств на расчетный счет Исполнителя. Клиент несет персональную ответственность за правильность произведенных им платежей;
5.1.2. самостоятельно определять формы и способы оказания услуг исходя из требований законодательства Российской Федерации, а также конкретных требований договора;
5.1.3. Самостоятельно определять систему оценки уровня знаний, формы и процедуры оценки освоенного Заказчиком материала в процессе оказания услуг;
5.1.4. Право самостоятельно определять стоимость услуг и вносить изменения в программу обучения, в одностороннем порядке изменять график размещения учебных материалов, отзывов и иных консультаций без изменения установленной периодичности их проведения, а также изменять и дополнять содержание уроков и заданий для Заказчика;
5.1.5. При необходимости самостоятельно определить состав дополнительных специалистов, которые будут оказывать услуги и распределять работу между ними по своему усмотрению;
5.1.6. Требовать оплаты за оказанные услуги;
5.1.7. Заказчик имеет право на получение любой информации, необходимой для выполнения его обязательств по договору. В случае, если Заказчик не предоставляет информацию или предоставляет ее неполным или неверным образом, Исполнитель вправе приостановить исполнение своих обязательств по договору до момента предоставления необходимой информации.
5.2. Исполнитель должен:
5.2.1. Предоставление обучающих услуг с помощью интернет-соединения в рамках курса;
5.2.2. После подтверждения факта оплаты Исполнитель обязан предоставить информацию Заказчику путем направления сообщения на его почту;
5.2.3. Если по ходу предусмотрена обратная связь с Исполнителем, он обязан обеспечить это общение с Заказчиком в объеме, предусмотренном по ходу. Дата и время обратной связи согласовываются Исполнителем и Заказчиком по электронной почте;
5.2.4. Если курс включает пошаговую подачу материала, то каждый последующий материал предоставляется Заказчику только после освоения предыдущего материала и выполнения заданий;
5.2.5. Если Исполнитель связывается с Заказчиком в заранее установленную дату и время, а Заказчик не находится в сети, то обязательства Исполнителя по предоставлению обратной связи считаются выполненными и услуги по настоящему договору считаются оказанными;
5.2.6. В случае прохождения заказчиком всех уроков курса и успешного выполнения всех заданий, предусмотренных курсом, Исполнитель обязуется направить заказчику документ о прохождении курса, указанный на сайте, в указанный срок.
6. ИЗМЕНЕНИЕ ИЛИ НАРУШЕНИЕ СОГЛАШЕНИЯ. ОТВЕТСТВЕННОСТЬ СТОРОН
6.1. Подрядчик вправе в одностороннем порядке расторгнуть договор в следующих случаях:
- При нарушении заказчиком срока оплаты услуг более чем за 24 часа до начала курса. В этом случае будет возвращена произведенная оплата стоимости услуг за вычетом комиссии банка за перевод средств;
- Нарушение прав и законных интересов других Заказчиков и причастных лиц, в процессе оказания услуг Заказчиком неоднократно (2 и более раз);
- неоднократного (2 и более раз) нарушения обязанностей, установленных в п. 4.2.2. договора. В этом случае внесенная плата за услуги Заказчику не возвращается;
- В случае нарушения заказчиком требований раздела 7 настоящего договора о конфиденциальности и режиме коммерческой тайны. В этом случае внесенный платеж за услуги Заказчику не возвращается.
- Нарушение Заказчиком пункта 6.6 договора. В этом случае внесенный платеж за услуги Заказчику не возвращается.
6.2. Заказчик вправе в одностороннем порядке расторгнуть договор в порядке, предусмотренном главой 39 ГК РФ.
6.3. Заказчик подтверждает, что заключает договор с целью увеличения своего дохода (в том числе с нуля) за счет оказания услуг в качестве администратора онлайн-школ, так как в курсе представлена информация по поиску и работе с клиентами, а также отношения между заказчиком и исполнителем регулируются настоящим договором понимает и принимает, что договор не регулируется законом «О защите прав потребителей», поскольку договор заключен в коммерческих целях и предполагает получение дохода Заказчика (в том числе в течение воспитательный процесс).
6.4. Заказчик не имеет права в одностороннем порядке изменять условия договора, а также требовать от Исполнителя изменения условий договора.
6.5. Согласно п. 1.4 договора, Исполнитель не вправе в одностороннем порядке изменять стоимость услуг после начала оказания услуг и внесения Заказчиком стоимости услуг в полном объеме.
6.6. Заказчик обязуется не распространять недостоверную информацию об услугах Исполнителя, а также информацию, которая каким-либо образом наносит ущерб деловой репутации Исполнителя. За несоблюдение данного пункта Заказчику придется заплатить штраф в размере 600 000 тенге за каждый указанный случай.
6.7. Исполнитель не несет ответственности за невозможность оказания услуг Заказчику по причинам, не связанным с ним, в частности: некачественная работа сети Интернет, программный сбой со стороны Заказчика, сбои в работе служб рассылки электронной почты. , в том числе и при попадании писем Исполнителя в папку «Спам». В этом случае считается, что услуги были оказаны надлежащим образом и должны быть оплачены в полном объеме.
6.8. Тапсырыс беруші тапсырысты рәсімдеу кезінде өзіне қатысты анық емес және/немесе толық емес ақпаратты, оның ішінде байланыс ақпаратын (e-mail, телефон және т.б.) ұсынған жағдайда, сондай-ақ Тапсырыс беруші олар өзгерген кезде жаңа байланыс ақпаратын (e-mail, телефон) ұсынбаған жағдайда, Орындаушы осы келісім-шарттың талаптарын бұзғаны үшін жауапты болмайды.
6.9. Осы келісім-шарт бойынша қызметтер көрсету шеңберінде Орындаушы ұсынатын ешқандай ақпарат, материалдар және/немесе консультациялар нәтижеге қол жеткізудің кепілі ретінде қарастырыла алмайды, өйткені бұл толығымен Тапсырыс берушінің өзінің іс-әрекетіне, оның жеке қасиеттеріне, Орындаушыдан алынған білім мен материалдарды игеру/енгізу сапасы мен жылдамдығына байланысты болып табылады.
Орындаушы ұсынған барлық ақпарат негізінде шешім қабылдау Тапсырыс берушінің жеке құзыретінде болады. Тапсырыс беруші келісім-шарт бойынша өз міндеттемелерін орындау шеңберінде Орындаушы ұсынған ақпарат пен материалдарды пайдалануға байланысты толық жауапкершілік пен тәуекелдерді өзіне қабылдайды.
7. ҚҰПИЯЛЫЛЫҚ ЖӘНЕ КОММЕРЦИЯЛЫҚ ҚҰПИЯ РЕЖИМІ
7.1. Тараптар Тапсырыс беруші қол жеткізе алатын оқу-әдістемелік материалдар Орындаушының зияткерлік қызметінің нәтижесі болып табылатынын және Орындаушыға қазіргі немесе ықтимал мән-жайларда кірістерді ұлғайтуға, ақталмаған шығыстарды болдырмауға, тауарлар, жұмыстар, көрсетілетін қызметтер нарығындағы жағдайды сақтауға немесе өзге де коммерциялық пайда алуға мүмкіндік беретін құпия ақпаратты қамтитынын мойындайды.
7.2. Оқу-әдістемелік материалдарға коммерциялық құпия режимі қолданылады.
7.3. Тапсырыс беруші коммерциялық құпия режимін сақтауға және ақпаратты таратуға немесе ашуға бағытталған немесе оның ашылуына не таралуына, атап айтқанда, қауіп төндіретін іс-әрекеттерді жасамауға міндеттенеді:
- үшінші тұлғаларға Интернет-платформадағы Жеке кабинеттен логин мен парольді ұсыну;
- оқу-әдістемелік материалдарды кез келген тәсілмен көшіру, басып шығарылған материалдарды қағаз тасымалдағышта беру, материалдарды үшінші тұлғаларға электрондық поштаға немесе мессенджерлерге жіберу,
-оқу-әдістемелік материалдардағы ақпаратты ауызша немесе жазбаша түрде, оның ішінде әлеуметтік желілер арқылы жария етуге;
- Орындаушыдан алынған ақпаратты кез келген тәсілмен жарияламау.
7.4. Орындаушының оқу-әдістемелік материалдарына қол жеткізу жөніндегі өкілеттіктерді үшінші тұлғаларға беруге, сол сияқты үшінші тұлғалардың алуы үшін жағдайлар жасауға және осы материалдарды өз атынан коммерциялық мақсаттарда пайдалануға тыйым салынады.
8. ЖЕКЕ ДЕРЕКТЕРДІ ӨҢДЕУ
8.1. Тапсырыс берушінің жеке деректері 2013 жылғы 21 мамырдағы N 94-V "Жеке деректер туралы" заңына сәйкес өңделеді, сайтқа тіркелген кезде Тапсырыс беруші мынадай ақпаратты ұсынады: Тегі, Аты, Әкесінің аты, байланыс телефон нөмірі, электрондық пошта мекенжайы.
8.2. Тапсырыс беруші Орындаушыға өзінің дербес деректерін ұсына отырып, Орындаушының оларды өңдеуіне, оның ішінде Орындаушының оферта шеңберінде Тапсырыс беруші алдындағы міндеттемелерін орындауы, Орындаушының тауарлар мен қызметтерді көтеру, электрондық және sms сауалнамалар жүргізу, маркетингтік акциялардың нәтижелерін бақылау, клиенттік қолдау, тапсырыс берушілер арасында жүлделер ұтысын өткізу, Тапсырыс берушінің қанағаттануын, сондай-ақ Орындаушы көрсететін қызметтердің сапасын бақылау мақсатында келіседі. Орындаушыға пікір қалдыра отырып (кез келген нысанда) Тапсырыс беруші Орындаушының өз қызметтерін жылжыту және жарнамалау мақсатында осы пікірлерді пайдалануына келісім береді.
8.3. Жеке деректерді өңдеу деп жеке деректерді жинауды, жазуды, жүйелеуді, жинақтауды, сақтауды, нақтылауды (жаңартуды, өзгертуді), алуды, пайдалануды, иесіздендіруді, жоюды қоса алғанда, автоматтандыру құралдарын пайдалана отырып немесе осындай құралдарды пайдаланбай Орындаушы жасайтын кез келген іс-әрекет (операция) немесе іс-әрекеттер (операциялар) жиынтығы түсініледі.
8.4. Орындаушы "cookies" технологиясын пайдалануға құқылы. "Cookies" құпия ақпаратты қамтымайды. Тапсырыс беруші осымен cookies технологиясын пайдалануға, жинауға, талдауға, оның ішінде үшінші тұлғалар арқылы статистиканы қалыптастыру және жарнамалық хабарламаларды оңтайландыру мақсатында келісімін береді.
8.5. Орындаушы сайтқа кірушінің IP-мекен-жайы туралы ақпарат алады. Бұл ақпарат сайтқа келушінің жеке басын анықтау үшін пайдаланылмайды.
8.6. Орындаушы Тапсырыс берушінің сайтта жалпыға қолжетімді нысанда ұсынған мәліметтері үшін жауапты емес.
8.7. Орындаушы Тапсырыс берушімен телефон арқылы сөйлесулерді, онлайн (бейне) сабақтарды жазуды жүзеге асыруға құқылы. Бұл ретте Орындаушы: "ақпарат, ақпараттық технологиялар және ақпаратты қорғау туралы" Федералдық заңның 16-бабының 4-тармағына сәйкес, телефон арқылы сөйлесу, онлайн (видео) сабақтар барысында алынған ақпаратқа рұқсатсыз қол жеткізу және/немесе оны тапсырыстарды орындауға тікелей қатысы жоқ үшінші тұлғаларға беру әрекеттерін болдырмауға міндеттенеді.
9. ФОРС-МАЖОР ЖАҒДАЙЛАРЫ
9.1. Егер еңсерілмейтін күш әрекеттерінің әсерінен, атап айтқанда: өрттің, су тасқынының, жер сілкінісінің, ереуілдің, соғыстың, мемлекеттік билік органдарының іс-әрекеттерінің немесе Тараптарға тәуелсіз басқа да мән-жайлардың салдары болып табылған жағдайда Тараптар келісім-шарт бойынша міндеттемелерді толық немесе ішінара орындамағаны үшін жауапкершіліктен босатылады.
9.2. Шарт бойынша міндеттемелерді орындай алмайтын Тарап құзыретті органдар берген негіздеуші құжаттарды ұсына отырып, екінші Тарапты уақытылы, бірақ еңсерілмес күш мән-жайлары басталғаннан кейін күнтізбелік бес күннен кешіктірмей жазбаша хабардар етуге тиіс.
9.3. Орындаушы оның интернет ресурстары жұмысындағы уақытша іркілістер мен үзілістер және олардан туындаған ақпараттың жоғалуы үшін жауапты болмайды.
10. КЕЛІСІМ-ШАРТТЫҢ ҚОЛДАНЫЛУ МЕРЗІМІ ЖӘНЕ ДАУЛАРДЫ ШЕШУ
10.1. Келісім-шарт оның акцептінен бастап күшіне енеді және Тараптар өз міндеттемелерін толық орындағанға дейін қолданылады.
10.2. Тараптар келісім-шарт бойынша дауларды шешу үшін міндетті талап қою тәртібі белгіленеді деген келісімге келді. Құжатты скан-көшірме түрінде Тараптардың электрондық мекенжайларына жіберіледі. Претензияға жауап беру мерзімі - оны екінші Тарапқа жіберген сәттен бастап күнтізбелік 14 (он төрт) күн.
10.3. В соответствии со статьей 32 ГПК РК стороны договорились установить договорную территориальную подведомственность для разрешения споров, вытекающих из договора, и определить, что все споры будут рассматриваться в суде по месту нахождения Исполнителя. .
11. ДЕТАЛИ ИСПОЛНИТЕЛЯ
ТОО "КУРМАНОВ И КОМПАНИЯ"
БИН 150940011929
Адрес: 050042, Республика Казахстан, г. Алматы, Ауэзовский район, улица Жандосова, 180, 22
Генеральный директор Курманов Азамат Бактиярович
Эл. почта: info@ruproff.kz.